Sådan fungerer det i praksis

 

 

 

Ring eller skriv til os. Vi kan efter aftale komme med meget kort varsel og gerne i aftentimerne, hvis det af praktiske hensyn passer dig/jer bedre. Det koster intet!

 


Vi mødes på det aftalte sted, hvor vi sammen gennemgår boligen. Vi vurderer og noterer alle effekter og tager eventuelt billeder, som ønskes solgt og/eller som vi sammen vurderer som værende en del af rydningsopgaven. Når vi har gennemgået boligen og aftalt det videre forløb, modtager du/I herefter et skriftligt tilbud pr mail på opgaven.

Når du/I har accepteret tilbuddet, går vi i gang i forhold til den tidsplan, vi sammen har aftalt, således du/I kender et sluttidspunkt på opgaven, hvilket også vil fremgå af vores skriftlige aftale.

Vi tager altid nænsomt hensyn til boet og omgivelserne og er det en hastesag, tager vi alle døgnets 24 timer i brug – ugen rundt!

Når vi er færdige med at løse opgaven, tager vi kontakt til dig/jer og aftaler/bekræfter en eventuel besigtigelse af stedet/opgaven.

Ved afslutning af opgaven med eller uden slutrengøringen, vil vi naturligvis kunne lave aftale om en fælles besigtigelse, og nøgler leveres retur til dig/jer. Er der brug for vores bistand i forbindelse med et syn, står vi også gerne til rådighed.

Vi betaler typisk pr. bankoverførsel eller MobilePay, hvis værdierne i boet overstiger omkostningerne ved opgaven. Vi modtager kontant, bankoverførsel eller MobilePay, hvis omkostningerne overstiger værdierne i boet. Du/I modtager selvfølgelig en faktura/kvittering.

Tilbage til forsiden